Passa al contingut principal

Una oportunitat per als Mitjans de Comunicació local

 Una oportunitat per als Mitjans de Comunicació local

Es tracta de ....,


Aprendre a gestionar les barreres invisibles que, habitualment, tenim les persones i que, de forma natural, sorgeixi el potencial i es tradueixi en una millora de resultats personals i col·lectius.






Si alguna cosa ens ha ensenyat l’experiència és que cada persona es un món i una font de saviesa, molts pensen que el coneixement està a Internet altres sabem que són les persones les que tenen la capacitat de convertir informació en coneixement.


Els mitjans d’àmbit local s’integraran en el projecte des del començament, ja que un dels objectius del programa és aconseguir que les persones que participen poden ser una font de continguts. Els seus lectors, la seva audiència són també els protagonistes:

Els mitjans locals aconsegueixen aquests beneficis:


Amplien les seves xarxes de col·laboradors amb les persones que participen


• Troben més facilitats per a impulsar les seves noves propostes i alternatives en el món de la Comunicació.


• Augmenten la riquesa dels seus continguts, la originalitat de les iniciatives, la casuística de la seva aplicació, les anècdotes, noticies i testimonis es converteixen en noves fonts de continguts que donen notorietat a les activitats locals.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Un cara a cara amb el minstre de cultura

El joc dels Qorners i les BooleRables 

Indicadors que mostren els resultats obtinguts

  Experiencies d'exit Indicadors que mostren els resultats obtinguts

Les bases del programa

  Les bases del programa ... . Considera tres eixos: El desenvolupament personal: l’actitud, l’Orientació al Resultat El coneixement d’Internet: és  un eina. Les possibilitats de la Dinamització: La Comunicació , el treball en equip i l’ autoimatge personal, del col·lectiu , dels “llocs” en que es desenvolupa i de les entitats i organismes que col·laboren. Desencadena beneficis col·laterals: La participació dels mitjans de comunicació: Divulgació L’exercici de definir La Visió: és compartida pels participants directes i els Agents inductors Promociona iniciatives ja existents relacionades Concreta a les persones els beneficis de la Societat de la informació (en boca dels participants) Mitjançant la realització de les següents activitats: 1ª Sessió de Confluència: El camí i els resultats Fase I Sessions de Formació: Superant les Barreres Coaching: Les pràctiques Sessions de Confluència: El treball en equip Fase II Formació de Facilitadors: El Compromís Es tracta de ....,...