Passa al contingut principal

un gran impacte mediàtic i de comunicació

 El programa té un gran impacte mediàtic i de comunicació que pot i ha d’aprofitar-se per a potenciar el paper de les institucions, organismes i entitats a les audiències dels mitjans de comunicació.


Els beneficis que obtenen les administracions i els seus responsables els podem resumir en:


• Les Persones i les Empreses de cada zona augmenten la seva confiança en aquells Polítics i Administracions que els ajuden a desenvolupar-se.


• L’Ajuntament estableix un canal de comunicació directa amb els individus i col·lectius a través del e-mail i dels espais de participació a Internet que s’obren per al programa.


• El programa dona forma a una complicitat positiva que aprofita les sinergies de les diferents forces socials i permet compartir els projectes de la ciutat (“la visió”) amb els seus ciutadans.


• Permet tenir una presència mediàtica directa e indirecta a través del propi programa i de les experiències dels participants.


• Disposen d’una eina per a fer arribar ajudes de caràcter estatal i europeu a la província. Ajudes que tindran en aquest exercici i el pròxim focalitzades en el desenvolupament de la Societat de la Informació.


• Doten a les empreses i ciutadans d’eines per a projectar-se vers l’exterior, permeten dinamitzar sectors d’activitat: logística, tecnologia, turisme, agroalimentari, ...



Una oportunitat per a les persones que participen com a Orient@dores


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Un cara a cara amb el minstre de cultura

El joc dels Qorners i les BooleRables 

Indicadors que mostren els resultats obtinguts

  Experiencies d'exit Indicadors que mostren els resultats obtinguts

Les bases del programa

  Les bases del programa ... . Considera tres eixos: El desenvolupament personal: l’actitud, l’Orientació al Resultat El coneixement d’Internet: és  un eina. Les possibilitats de la Dinamització: La Comunicació , el treball en equip i l’ autoimatge personal, del col·lectiu , dels “llocs” en que es desenvolupa i de les entitats i organismes que col·laboren. Desencadena beneficis col·laterals: La participació dels mitjans de comunicació: Divulgació L’exercici de definir La Visió: és compartida pels participants directes i els Agents inductors Promociona iniciatives ja existents relacionades Concreta a les persones els beneficis de la Societat de la informació (en boca dels participants) Mitjançant la realització de les següents activitats: 1ª Sessió de Confluència: El camí i els resultats Fase I Sessions de Formació: Superant les Barreres Coaching: Les pràctiques Sessions de Confluència: El treball en equip Fase II Formació de Facilitadors: El Compromís Es tracta de ....,...